Vse informacije,
kijih potrebujete pri delu s kadri
Spremembe M obrazcev
S 1. 12. 2019 se bo pričel uporabljati nov Pravilnik o obrazcih prijav podatkov o pokojninskem in invalidskem ter zdravstvenem zavarovanju, zavarovanju za starševsko varstvo in zavarovanju za primer brezposelnosti (Pravilnik o M obrazcih; UL RS, št. 55/2019 in 57/2019-popr.). Pravilnik sicer ne prinaša bistvenih novosti, nekaj sprememb pa vendarle bo. Po novem se v … Continued
Strategija za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih
Kaj nam v praksi prinese dobro pripravljena strategija? S strategijo delodajalec opredeli ključne aktivnosti na področju upravljanja s starejšimi zaposlenimi.
Ukrotimo stres z 12 učinkovitimi ukrepi
Stres pri delu ni izoliran, individualen problem posameznika, temveč predstavlja strateški problem za podjetje ali organizacijo, ki je posledica več dejavnikov (socialnih, ekonomskih, organizacijskih in kulturnih). Na organizacijskem nivoju bi morali stres omejevati in preprečevati, na individualnem nivoju pa posameznike (in/ali skupine) izobraževati, kako se z njim spopadati.
Uvajanje sprememb v podjetju
Poslovno okolje je polno sprememb. Zato je ključno, da poznamo mehanizme, ki nam pomagajo, da se lahko z njimi soočimo tako na ravni podjetja kot tudi posameznika. Spremembe so namreč edina stalnica. Spremembe prinašajo tudi številne pozitivne učinke, kot so nove priložnosti, spodbujanje inovacij, povečana učinkovitost in izboljšanje rezultatov.
3 pomembni koraki za povečevanje prodaje
Prihodki so kisik za podjetje: nujni, ob njihovem upadu pa se v podjetju težko diha. Ali veste, kako jih učinkovito povečevati s prodajo?
Kako izbrati pravo družbeno omrežje za promocijo?
Podatki statističnega urada kažejo, da se odstotek slovenskih podjetij z deset ali več zaposlenimi, ki uporabljajo družbene medije, viša iz leta v leto. Po zadnjih znanih podatkih je uporabnikov že 42 odstotkov. Največ podjetij ima profil na Facebooku, omrežju LinkedIn in podobnih družbenih omrežjih – takih je 41 odstotkov. Na spletnih straneh za delitev multimedijskih … Continued
Bill Gates: 11 pravil, katerih nas v šoli niso nikoli naučili
Življenje ni pravično – navadite se! “The real world” ne zanima vaša samopodoba, samozavest. Svet bo pričakoval od vas, da nekaj dosežete, preden se vi počutite dobro in samozavestno.
Kako poskrbeti za učinkovito interno komuniciranje?
Na dobro ime organizacije oziroma na dolgoročno vrednost njene blagovne znamke vpliva vsaka interakcija z zunanjimi in notranjimi deležniki. Nezadovoljni zaposleni prav težko dobro komunicirajo s strankami in uspešno izpolnjujejo njihove potrebe. Na dolgoročni uspeh organizacije zagotovo vplivajo vtisi različnih posameznikov, ki vstopijo v stik z organizacijo.
Telefonska prodaja ali vroča linija
Zavedajte se: prodaja po telefonu je težja od prodaje v živo! Zato se moramo na telefonski pogovor dobro pripraviti. Pričeti je treba s pripravo strukture prodajnega telefonskega pogovora.
Team building – odličen način za izboljšanje komunikacije med sodelavci
Kaj sploh je team building? Team building v dobesednem slovenskem prevodu pomeni “grajenje ekipe”, v prenesenem pomenu pa govorimo o ekipnem delu ter grajenju ekipnega duha – ni torej namenjen izobraževanju zaposlenih, temveč temelji na krepitvi medsebojnih odnosov delavcev, pospešuje notranjo komunikacijo podjetja in prispeva k uspešnemu razvoju. S team buildingom natančneje definiramo vloge posameznih … Continued