Vse informacije,
kijih potrebujete pri delu s kadri
Dobro počutje na delovnem mestu
Ste danes zjutraj pozdravili sodelavce in jim namenili nasmeh? Jaz, ti, on, ona … Za pozitivno delovno klimo in dobro počutje na delovnem mestu smo odgovorni mi vsi!
Ocenjevanje zaposlenih
Vse več podjetij v zadnjem času pozornost posveča ocenjevanju svojih zaposlenih. Le pravi ljudje na pravih delovnih mestih so lahko pri svojem delu motivirani in zavzeti, tako pa dolgoročno prispevajo k uspehu in konkurenčnosti podjetja na trgu. Kljub temu pa ocenjevanje zaposlenih še vedno ni postalo stalna praksa v poslovnem okolju.
Učinkovita strateška kadrovska funkcija
Trg delovne sile je zrel. Ob trenutnem ugodnem poslovnem okolju in gospodarski rasti so dobri kadri večinoma že razporejeni. Zato je nujno, da podjetja znajo odgovoriti na 2 vprašanji: Ali znamo pritegniti najboljše strokovnjake? Ali jih znamo v podjetju zadržati?
Mobing na delovnem mestu – kam po pomoč?
Gre za psihično šikaniranje, izživljanje, spolno nadlegovanje in kršenje pravic na delovnem mestu. Da lahko neetično komunikacijo označimo za mobing, se mora le-ta tedensko ponavljati v daljšem časovnem obdobju (vsaj šest mesecev). Žrtve se v primeru mobinga počutijo ponižane, ogrožene ali zatirane. Posledice dolgotrajnega mobinga se kažejo v duševnih, psihosomatskih in socialnih težavah.
Priročnik za zaposlene
Dobro napisan in odlično predstavljen priročnik za zaposlene je osnova za izgradnjo dobrega in močnega odnosa z vašimi zaposlenimi. S priročnikom postavite odlične temelje za učinkovito komunikacijo z zaposlenimi in si zagotovite, da zaposleni razumejo vaša pravila, pričakovanja, procese in zaveze vodstva.
Sedem smrtnih grehov pri vodenju sestankov
Sestanki so nujno zlo v podjetjih, saj z njimi izboljšujemo komunikacijo, podpiramo timsko delo, povečujemo informiranost in iščemo inovativne rešitve. Vse lepo in prav, ampak če sestanki niso vodeni pravilno, lahko z njimi več izgubimo kot pridobimo. Po ameriški raziskavi se zaposleni v režiji mesečno udeležijo v povprečju kar 31 sestankov, ki v povprečju trajajo … Continued
Delovna mesta prihodnosti
Kakšna znanja bodo delodajalci iskali v prihodnje? Tehnična znanja in hkrati dobre interpersonalne veščine. Slednje postajajo vse bolj pomembne, z njimi povezani poklici pa so tisti, kjer plače rastejo.
Kako motivirati podpovprečne zaposlene?
Spremljanje delovne učinkovitosti in motiviranje zaposlenih sta ključni nalogi vodij. Ti v praksi pogosto naletijo na težavo, kako spodbuditi podpovprečne zaposlene k doseganju boljših rezultatov ter kdaj je dosežena meja, ko je treba poseči po trših ukrepih. Kako pravilno motivirati na podlagi izsledkov intervjujev s strokovnjaki svetujejo v Harvard Business Review.
6 idej za povezovanje ekipe ali teambuildinge
Kaj je sploh lahko boljšega kot druženje z zaposlenimi in razvoj organizacije? Teambuilding združuje oboje.