Vse informacije,
kijih potrebujete pri delu s kadri
Kako poskrbeti za učinkovito interno komuniciranje?
Na dobro ime organizacije oziroma na dolgoročno vrednost njene blagovne znamke vpliva vsaka interakcija z zunanjimi in notranjimi deležniki. Nezadovoljni zaposleni prav težko dobro komunicirajo s strankami in uspešno izpolnjujejo njihove potrebe. Na dolgoročni uspeh organizacije zagotovo vplivajo vtisi različnih posameznikov, ki vstopijo v stik z organizacijo.
Telefonska prodaja ali vroča linija
Zavedajte se: prodaja po telefonu je težja od prodaje v živo! Zato se moramo na telefonski pogovor dobro pripraviti. Pričeti je treba s pripravo strukture prodajnega telefonskega pogovora.
Team building – odličen način za izboljšanje komunikacije med sodelavci
Kaj sploh je team building? Team building v dobesednem slovenskem prevodu pomeni “grajenje ekipe”, v prenesenem pomenu pa govorimo o ekipnem delu ter grajenju ekipnega duha – ni torej namenjen izobraževanju zaposlenih, temveč temelji na krepitvi medsebojnih odnosov delavcev, pospešuje notranjo komunikacijo podjetja in prispeva k uspešnemu razvoju. S team buildingom natančneje definiramo vloge posameznih … Continued
Učinkovito upravljanje s starejšimi zaposlenimi v podjetju
Zaradi staranja prebivalstva razvitih družb, se posledično stara tudi delovna sila. Delodajalci na starejše zaposlene lahko vplivajo z uvedbo različnih olajšav in prilagoditev. Ker bo po statističnih podatkih v Sloveniji čez pet let vsaki četrti zaposleni starejši od 55 let, je pomembno, da se delodajalci zavedajo pomena, kakovosti, prednosti starejših zaposlenih in jih v skladu … Continued
Kompetence prihodnosti
Trg dela se spreminja z bliskovito hitrostjo, konkurenčnost postaja vse ostrejša, trendi pa kažejo, da se bodo sedanje zakonitosti na trgu dela še dodatno postavile na glavo. Sprememb ne občutijo samo iskalci zaposlitve, prilagajajo se jim tudi delodajalci, ki jih v prihodnosti čaka prava bitka za talente. Medtem ko je bilo v času gospodarske krize … Continued
Dobro počutje na delovnem mestu
Ste danes zjutraj pozdravili sodelavce in jim namenili nasmeh? Jaz, ti, on, ona … Za pozitivno delovno klimo in dobro počutje na delovnem mestu smo odgovorni mi vsi!
Ocenjevanje zaposlenih
Vse več podjetij v zadnjem času pozornost posveča ocenjevanju svojih zaposlenih. Le pravi ljudje na pravih delovnih mestih so lahko pri svojem delu motivirani in zavzeti, tako pa dolgoročno prispevajo k uspehu in konkurenčnosti podjetja na trgu. Kljub temu pa ocenjevanje zaposlenih še vedno ni postalo stalna praksa v poslovnem okolju.
Učinkovita strateška kadrovska funkcija
Trg delovne sile je zrel. Ob trenutnem ugodnem poslovnem okolju in gospodarski rasti so dobri kadri večinoma že razporejeni. Zato je nujno, da podjetja znajo odgovoriti na 2 vprašanji: Ali znamo pritegniti najboljše strokovnjake? Ali jih znamo v podjetju zadržati?
Mobing na delovnem mestu – kam po pomoč?
Gre za psihično šikaniranje, izživljanje, spolno nadlegovanje in kršenje pravic na delovnem mestu. Da lahko neetično komunikacijo označimo za mobing, se mora le-ta tedensko ponavljati v daljšem časovnem obdobju (vsaj šest mesecev). Žrtve se v primeru mobinga počutijo ponižane, ogrožene ali zatirane. Posledice dolgotrajnega mobinga se kažejo v duševnih, psihosomatskih in socialnih težavah.
Priročnik za zaposlene
Dobro napisan in odlično predstavljen priročnik za zaposlene je osnova za izgradnjo dobrega in močnega odnosa z vašimi zaposlenimi. S priročnikom postavite odlične temelje za učinkovito komunikacijo z zaposlenimi in si zagotovite, da zaposleni razumejo vaša pravila, pričakovanja, procese in zaveze vodstva.