Vse informacije,

kijih potrebujete pri delu s kadri

Ukrotimo stres z 12 učinkovitimi ukrepi

Stres pri delu ni izoliran, individualen problem posameznika, temveč predstavlja strateški problem za podjetje ali organizacijo, ki je posledica več dejavnikov (socialnih, ekonomskih, organizacijskih in kulturnih). Na organizacijskem nivoju bi morali stres omejevati in preprečevati, na individualnem nivoju pa posameznike (in/ali skupine) izobraževati, kako se z njim spopadati.

Preberite več

Uvajanje sprememb v podjetju

Poslovno okolje je polno sprememb. Zato je ključno, da poznamo mehanizme, ki nam pomagajo, da se lahko z njimi soočimo tako na ravni podjetja kot tudi posameznika. Spremembe so namreč edina stalnica. Spremembe prinašajo tudi številne pozitivne učinke, kot so nove priložnosti, spodbujanje inovacij, povečana učinkovitost in izboljšanje rezultatov.

Preberite več

3 pomembni koraki za povečevanje prodaje

Prihodki so kisik za podjetje: nujni, ob njihovem upadu pa se v podjetju težko diha. Ali veste, kako jih učinkovito povečevati s prodajo?

Preberite več

Kako izbrati pravo družbeno omrežje za promocijo?

Podatki statističnega urada kažejo, da se odstotek slovenskih podjetij z deset ali več zaposlenimi, ki uporabljajo družbene medije, viša iz leta v leto. Po zadnjih znanih podatkih je uporabnikov že 42 odstotkov. Največ podjetij ima profil na Facebooku, omrežju LinkedIn in podobnih družbenih omrežjih – takih je 41 odstotkov. Na spletnih straneh za delitev multimedijskih … Continued

Preberite več

Bill Gates: 11 pravil, katerih nas v šoli niso nikoli naučili

Življenje ni pravično – navadite se! “The real world” ne zanima vaša samopodoba, samozavest. Svet bo pričakoval od vas, da nekaj dosežete, preden se vi počutite dobro in samozavestno.

Preberite več

Kako poskrbeti za učinkovito interno komuniciranje?

Na dobro ime organizacije oziroma na dolgoročno vrednost njene blagovne znamke vpliva vsaka interakcija z zunanjimi in notranjimi deležniki. Nezadovoljni zaposleni prav težko dobro komunicirajo s strankami in uspešno izpolnjujejo njihove potrebe. Na dolgoročni uspeh organizacije zagotovo vplivajo vtisi različnih posameznikov, ki vstopijo v stik z organizacijo.

Preberite več

Telefonska prodaja ali vroča linija

Zavedajte se: prodaja po telefonu je težja od prodaje v živo! Zato se moramo na telefonski pogovor dobro pripraviti. Pričeti je treba s pripravo strukture prodajnega telefonskega pogovora.

Preberite več

Team building – odličen način za izboljšanje komunikacije med sodelavci

Kaj sploh je team building? Team building v dobesednem slovenskem prevodu pomeni “grajenje ekipe”, v prenesenem pomenu pa govorimo o ekipnem delu ter grajenju ekipnega duha – ni torej namenjen izobraževanju zaposlenih, temveč temelji na krepitvi medsebojnih odnosov delavcev, pospešuje notranjo komunikacijo podjetja in prispeva k uspešnemu razvoju. S team buildingom natančneje definiramo vloge posameznih … Continued

Preberite več

Učinkovito upravljanje s starejšimi zaposlenimi v podjetju

Zaradi staranja prebivalstva razvitih družb, se posledično stara tudi delovna sila. Delodajalci na starejše zaposlene lahko vplivajo z uvedbo različnih olajšav in prilagoditev. Ker bo po statističnih podatkih v Sloveniji čez pet let vsaki četrti zaposleni starejši od 55 let, je pomembno, da se delodajalci zavedajo pomena, kakovosti, prednosti starejših zaposlenih in jih v skladu … Continued

Preberite več

Kompetence prihodnosti

Trg dela se spreminja z bliskovito hitrostjo, konkurenčnost postaja vse ostrejša, trendi pa kažejo, da se bodo sedanje zakonitosti na trgu dela še dodatno postavile na glavo. Sprememb ne občutijo samo iskalci zaposlitve, prilagajajo se jim tudi delodajalci, ki jih v prihodnosti čaka prava bitka za talente. Medtem ko je bilo v času gospodarske krize … Continued

Preberite več