AKADEMIJA ZA VODJE

Program, ki iz dobrih ljudi naredi odlične vodje

Naredite korak naprej – investirajte v razvoj vodij, ki gradijo močne in učinkovite ekipe

V Kadringu verjamemo, da je moč vsake organizacije v ljudeh – in v vodjih, ki znajo to moč prebuditi, usmerjati in razvijati. Zato smo razvili Akademijo za vodje, celovit razvojni program, ki nadgrajuje kompetence vodij tam, kjer jih današnje delovno okolje najbolj potrebuje: v jasni komunikaciji, odločnosti, razumevanju ljudi, obvladovanju izzivov ter gradnji zaupanja in odgovornosti v timu.

Zakaj Akademija za vodje?

Ker ne učimo teorije, temveč konkretna orodja in vedenja, ki jih lahko vodja uporabi že naslednji dan v praksi.
Ker program temelji na resničnih situacijah iz delovnega okolja – zlasti iz proizvodnje in operativnih procesov.
Ker udeleženci skozi celoten program razvijajo osebno vodstveno samozavest, ki je temelj vsakega uspešnega vodenja.

Kaj pridobijo udeleženci?

✔ boljše razumevanje svojega vodstvenega stila in vpliva, ki ga imajo na ekipo
✔ sposobnost jasne komunikacije in podajanja povratne informacije, tudi v zahtevnih situacijah
✔ učinkovito delegiranje, organizacijo dela in časovno učinkovitost
✔ večjo mirnost in suverenost v konfliktih ter pri delu s problematičnimi zaposlenimi
✔ veščine motiviranja, mentoriranja in vključevanja novih sodelavcev
✔ znanje za gradnjo zaupanja, timske pripadnosti in kulture nenehnih izboljšav

Kako je program zasnovan?

Program vsebuje 12 modulov po 5 ur, ki jih vodijo izkušeni trenerji iz poslovnega in proizvodnega okolja.
Delo poteka v majhnih skupinah (do 12 udeležencev), v ospredju pa so:

  • praktične delavnice,

  • vaje iz realnih situacij,

  • osebni akcijski načrti,

  • naloge med moduli,

  • možnost individualnega coachinga po zaključku akademije.

Komu je akademija namenjena?

Vsem, ki v organizaciji vodijo ljudi, procese ali projekte – tako novim kot izkušenim vodjem, ki želijo svoje delo dvigniti na višjo raven.

Rezultati, ki jih podjetja občutijo takoj

Podjetja, ki v program vključijo svoje vodje, poročajo o:

  • boljši komunikaciji in manj konfliktih,
  • večji samostojnosti in odgovornosti ekip,
  • učinkovitejši organizaciji dela,
  • večji motiviranosti zaposlenih,
  • hitrejšem reševanju izzivov in večji stabilnosti procesov.