Menu

Ker vedeti več stane manj

Novice

  • 10 korakov, kako se pripraviti na GDPR

    27. 3. 2018
    Nova Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov (GPPR) se bo pričela uporabljati že v mesecu maju 2018. Ste se pripravili na nova pravila glede varstva osebnih podatkov? Že zagotavljate sistem varovanja osebnih podatkov?
  • Pripravite se na prihod GDPR

    23. 3. 2018
    Ste že pripravljeni na GDPR? Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) se bo začela uporabljati 25. 5. 2018. Na kratko predstavljamo, kaj nam prinaša.
  • Kmalu znani rezultati javnega povabila ASI

    21. 3. 2018
    Na Javnem štipendijskem, razvojnem, invalidskem in preživninskem skladu je bil včeraj izveden javni žreb za izbor ponudb, ki so bile oddane na javno povabilo za podporo podjetjem pri pripravi strategij za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih ter krepitvi njihovih kompetenc (JP ASI 2017). Rezultate pričakujemo v prihodnjih dneh.
  • Napotitev na delo ali službena pot?

    5. 3. 2018
    ZDR-1 v svojih določilih določa, da je delavec upravičen do povračila stroškov v zvezi z delom. Sem spadajo tudi stroški, ki nastanejo na službenem potovanju. Iz primerov sodne prakse je razvidno, da je za službeno potovanje mogoče šteti le tisto pot, ki ne predstavlja rednega dela na sedežu delodajalca oziroma v kraju, dogovorjenim v pogodbi o zaposlitvi. Poudariti moramo, da sam čas napotitve ni odločilen pri presojanju ali gre za napotitev na delo v tujino ali za službeno pot. Upoštevati je potrebno predvsem vsebino dela in kraj opravljanja dela.
  • Nove objave v UL februarja 2018

    1. 3. 2018
    V Uradnem listu RS je bilo med drugim v mesecu februarju 2018 objavljeno: Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o socialnem podjetništvu, Zakon o dopolnitvah Zakona o dostopu do informacij javnega značaja, Odredba o usklajeni višini minimalnega dohodka od januarja 2018 in Zakon o izobraževanju odraslih
  • Si želite biti bolj zdravi, bolj motivirani, samozavestnejši?

    22. 2. 2018
    Gibajte se! Limfni sistem, ki iz telesa ”odvaža smeti”, za svoje delovanje potrebuje gibanje. Že 30 minut zmerne telesne dejavnosti dnevno, kot je na primer hitra hoja, koristi zdravju odraslega človeka. Gibanje spodbudi kreativnost, poveča samozavest, zmanjša tesnobnost, izboljša spomin, zmanjša odvisnosti in prekomerno željo po hrani ter izboljšuje produktivnost. Strokovnjaki priporočajo, da naj bi bili odrasli zmerno aktivni vsaj dve uri in pol tedensko, v primeru bolj intenzivne vadbe zadostuje že polovica tega časa. Primeri intenzivne aktivnosti so tek, hitro kolesarjenje ali kolesarjenje v hrib, igranje košarke ali nogometa.
Ker vedeti več stane manj