Menu

Ker vedeti več stane manj

5x NE stresu!

Stres na delovnem mestu je tihi ubijalec, ki se ga vse premalo zavedamo in poskušamo ubraniti. Ker smo na delovnem mestu (vsaj) tretjino dneva, je izpostavljenost stresu izredno velika in ima lahko izredno negativne posledice. Kako se ubraniti pred tem sodobnim sovražnikom, preberite v nadaljevanju.


  1. Prepoznajte prve znake stresa, kot so glavoboli, napete mišice v vratu, nespečnost, občutek tesnobe, težave s prebavo, težave s koncentracijo.
  2. Spoznajte svoje telo in um in ugotovite, kaj vam pomaga pri soočanju s stresom. Morda je to fizična aktivnost, šport, morda meditacija, joga, morda pa zadostuje že sproščen popoldan z vašo družino in prijatelji.
  3. Postavite prioritete. Tako v službi kot tudi doma. Namenite čas izdelavi dnevnega urnika, saj vam bo to pomagalo obvladovati vsakdanje skrbi in obveznosti.
  4. Delajte na emocionalni inteligenci, zavedanju samega sebe, svojih prednosti, kompetenc, unikatnosti, ki jih imate le vi in vam jih nihče ne more vzeti.
  5. Opustite slabe navade, kot sta pretiran perfekcionizem in pretirana želja po nadzoru. Niti vi niti ljudje okoli vas niso popolni. Zadostuje dajati vse od sebe.
  • Poskrbite za sprostitev?
    Poskrbite za sprostitev?
Se bojite obiska inšpektorja s področja varnosti in zdravja pri delu?

Z našim sodelovanjem boste mirno spali, vaši zaposleni pa bodo varni in zadovoljni na svojem delovnem mestu!
Ker vedeti več stane manj